بهترین بازی های کریپتویی که همین الان باید امتحان کنید!

۶ بازديد
امروزه، بسیاری از افراد رو به بازی های ویدیویی آورده اند. ولی اگر بگوییم از این راه میشه کسب در آمد کرد، نظرتان چه خواهد بود؟

بلاک چین، پایگاه داده‌ی مطمئنی برای نگه‌داری اطلاعات مربوط به دارایی بازیکنان و ارزش‌ آن‌ها محسوب می‌شود و قراردادهای هوشمند با یکپارچه‌سازی کل فرایند، باعث شفافیت اکوسیستم بازی می‌شوند؛ بنابراین خرید و فروش در بازی با خیالی آسوده‌تر انجام می‌گیرد و پیشرفت بازیکنان آسان‌تر ردیابی می‌شود؛ این امر تقلب یا هک شدن حساب کاربران را غیر ممکن می‌کند.

در این اکوسیستم بازیکنان می‌توانند با به دست آوردن توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) در جریان بازی، صاحب دارایی دیجیتال منحصر‌به‌فرد شوند و آن را مانند کالای فیزیکی مبادله کنند. آن‌ها می‌توانند کنترل بیشتری بر دارایی‌های خود داشته باشند و درنتیجه با علاقه‌ی بیشتری بازی کنند.

از طرف دیگر، توسعه‌دهندگان از این امر سود می‌برند و با مشارکت بیشتر افراد در بازی بودجه‌ی مورد نیاز برای پروژه‌هایشان را به دست می‌آورند. به نظر می‌رسد ترکیب فناوری بلاک چین و صنعت بازی‌های ویدیویی آنلاین، شرایطی برد-برد برای هر دو طرف ایجاد می‌کند.

بازی‌ کریپتویی چیست ؟

بازی کریپوتویی ، به بازی های ویدیویی گفته میشه که هم برای دیوایس های موبایل ، سیستم های شخصی و ... تولید میشند و با بازی کردن داخل آن‌ها، میتوانید کریپتو یا رمزارز هدیه بگیرید. ولی اینو در نظر بگیرید که به این سادگی ها هم نمیشه ازش درآمد کسب کرد. ولی به هر حال ما در این آموزش بهترین بازی های کریپتویی ۲۰۲۲ رو به شما معرفی میکنیم !

بازی‌ کریپتویی SandBox

بازی سند باکس در ابتدا سال ۲۰۱۲ (۱۳۹۱)، برای موبایل معرفی شد؛ اما در سال ۲۰۱۸ (۱۳۹۷) با وارد شدن به حوزه‌ی بلاک چین‌ و استفاده از NFT‌، برای کاربران امکان خرید و فروش یا ساخت دارایی‌های دیجیتال در محیطی سه‌بعدی فراهم کرد. سند باکس مبتنی بر بلاک چین اتریوم است و از سه توکن مجزا با نام‌های SAND، LAND و توکن‌های ایجادشده توسط خود کاربر استفاده می‌کند. SAND توکن اصلی بازی است و LAND برای نمایش دارایی‌های دیجیتال به کار می‌رود. در این دنیای مجازی، هر کاربر می‌تواند اکوسیستم خود را طراحی کند یا آثار هنری دیجیتال بسازند و آن‌ها را در بازی بفروشند. می‌توانید فضای بازی سند باکس را در وب‌سایت رسمی آن مشاهده کنید.

بازی کریپتویی Gods Unchained

Gods Unchained یک بازی Free to Play یا رایگان است و برای شروع بازی، نیازی به سرمایه اولیه ندارید؛ البته گفتنی است که مانند بسیاری از بازی‌های بلاکچینی، هرچه بیشتر سرمایه‌گذاری کنید، در بازی موفق‌تر خواهید بود و درآمد بیشتری کسب خواهید کرد. این بازی کارتی است و شما باید با استراتژی درست و چیدمان صحیح کارت‌های خود، برنده رقابت‌ها شوید. بازی گادز آنچیند بازیکنان را تک به تک روبروی یکدیگر قرار می‌دهد و این دو نفر با یکدیگر رقابت می‌کنند و برنده بازی، جایزه دریافت می‌کند. کارت‌ها از نوع NFT هستند و بازیکنان با خرید آنها، مالکیت کارت‌ها را به‌دست می‌آورند و هر زمان که خواستند، می‌توانند آنها را معامله کنند یا بفروشند.

بازی کریپتویی Hash Rush

Hash Rush یک بازی RTS یا ریل تایمز استراتژی است که در دنیایی به نام Hermian Galaxy اتفاق می‌افتد. این بازی بازیکنان را در عواقب یک فاجعه غم انگیز به نام کریستال استور حمل می کند.

به لطف این تراژدی کهکشانی، کریستال‌های هرمیان در سیارات بی‌شماری پراکنده شده و سقوط کرده‌اند و از آن زمان اشکال حیات را در آنجا خراب کرده‌اند تا هدف شوم ذهن کندو را که از آنجا آمده‌اند، دنبال کنند.

بازی کریپتویی Infinite Fleet

اینفینیت فلیت بازی چندنفره و فضایی است و روی لایه‌ی دوم (سایدچین) بلاک چین بیت کوین قرار دارد و تا اواخر ۲۰۲۱ (پاییز ۱۴۰۰) عرضه خواهد شد.

در جریان این بازی بازیکنان در نقش فرمانده‌های ناوگان کشتی‌ وظیفه‌ی نبرد با بیگانگان را دارند. انبار کشتی‌ها و سلاح‌ها به‌روزرسانی می‌شوند و امکان تشکیل تیم در آن وجود دارد. افراد شاخص زیادی مانند چارلی لی (خالق لایت کوین) و آدام بک (مدیر عامل بلاک استریم) در این پروژه سرمایه‌گذاری کرده‌اند. برای مشاهده‌ی وب‌سایت رسمی این بازی به این لینک مراجعه کنید.

بازی کریپتویی Big Time

بازی بیگ تایم در سبک RPG است که استارتاپی به نام Big Studios با ۲۱ میلیون دلار هزینه آن را توسعه داده. توسعه‌دهندگان سابق Call of Duty ،Fortnite در این استارتاپ فعالیت می‌کنند. این بازی در سال ۲۰۲۲ (۱۴۰۱) معرفی خواهد شد و با توجه به هزینه‌ی بالای توسعه‌، سابقه‌ی تیم طراح و ترکیب NFT با بازی سنتی نقش‌آفرینی در این بازی، افراد بسیاری چشم به راه عرضه‌ی آن هستند. اخبار مربوط به این بازی را از وب‌سایت رسمی آن دنبال کنید.






تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد